Thursday, 18 August 2011

NASIB KAULAH!


30 Things in 30 Days Challenge 


PROGAM INI TELAH DIHENTIKAN 
OLEH ADMIN KERANA TIADA PEMBACA 
...SEKIAN TERIMA KASUT KASIH



**Entry kaler merah maksudnya haku membara dan semangat waja menghentikan cabaran ini...

Tuesday, 16 August 2011

Day 17 – How you hope your future will be like.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Menatang 30 perkara dalam 30 hari ni makin susah je, asik buat haku terjerat jek...haishh, tapi takpa...sebab haku yang cabar diri haku, padan lah dengan muka engkau Krafman Juliaaaaa...

Bagaimana haku harap haku punya masa depan akan jadi???...bhahaha! ayat cam gambus,kali ni haku translate pakai kemahiran haku je, sebab tu ayat haktu tu pelik...tapi haku paham jee..apa yang haku harap?...Hmmm dah tentu haku harap akan berjaya jadi sorang Muslimah sejati, anak yang solehah buat Ma ngan Aboh haku, Isteri yang solehah buat future husband haku, Ibu yang baik buat bakal anak-anak haku, tak lupa juga dengan tugas sebagai anggota Tentera yang haku galas sekarang, haku berharap untuk syahid...walaupun ayat haku nampak poyo, tapi haku serius hokeh?...hmm...

amik kat google




***Subahanallah, cantiknya Farah Anuar... Encik Abam, kaih suke, aok suke kaih?...

Monday, 15 August 2011

Day 16 – Something you don’t leave the house without.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera..

Hari ke 61..err 16...rasanya dah lama sangat buat menda ni sampai dah beng**** sikit bhahahaha!...apa yang takkan haku lupa setiap kali keluar bilik...eh?...kenapa bilik bukan rumah?...sebab hidup haku kat bilik, 24 jam duk bilik dan bukan rumah....kat rumah tu kadang-kadang...jarang-jarang...
  • Kad Pengenalan
  • Rantai Pengenalan
  • Handphone
  • Jam Tangan
  • Duit
  • Lesen (walaupun tak cekap memandu...standby)
  • Pen
  • Kertas A4 lipat 8 (untuk conteng-conteng)



***aaaa...1 saat je lagiiii...

Sunday, 14 August 2011

Day 15 – A TV show you’re currently addicted to.

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera..

Hari ni haku nak share cite-cite kat tv yang haku eksaited nak tengok tiap-tiap hari, tapi dulu la masa haku duduk unit, sekarang haku kursus tan takder tv...ohhh! sedih...tapi takpa, nak kongsi jugak...Stesen TV kegemaran haku ialah...jeng...jeng...jeng..
Sebab apa TV9?...ade dua sebab TV9 haku suke TV9...satu...TV9 kan dekat di hati...dua, katun dia guna Bahasa Melayu bhahahaha!...kaurang ingat haku terror B.I ke?...tu je sebab haku suke TV9 dan citer-citer yang haku takkan miss/tersepas tiap-tiap hari ...


Wonderpets...wonderpets..kami datanggg...


 Danny Phantom...budak separa hantu...


Jimmy Neutron...budak bijak...


Spongebob Squarepants...


Fairy odd parents...pari-pari yang baik...cewah!


Cat Dog...walaupon mughalazah, haku tak sentuh aaa..




***haku hantu jugak, hantu katun :)

Day 14 – Who are you?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera..


SIAPA HAKU? haku 500**** Krafman Julia, asal Temerloh, umur 20...err...20+5 huhuhu, tinggi 173cm berat rahsia...ambik SPM tahun 2003 dapat 2A1 jek, yang lain dah lupa...kecuali Add Meth dapat G9, banyak tuu...dulu bercita-cita menjadi peramugari namun hajat tak kesampaian. Ada enam beradik, seorang abang lelaki, seorang kakak perempuan dan tiga orang adik perempuan hummm ^_^. Sebelum keluar baris...apa ada soalan??...




***haku akak Askar...okbai!