Friday, 5 August 2011

MOOD MEREWANG KE KOREA UTARA

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh...

Hari ni mood tak berapa okey sebab haku baru dapat mesej dari kawan sekelas haku...mesej yang haku tak sangka-sangka pon, ingatkan encik abam yang mesej...ecited kejor hanpon tadik..

Missy C                 : "ko ltk gambar ape kat wall Dato'M?...kitorang gaduh dah ni...ishh..."

tergamam jab ~.~

Krafman Julia : "sori la...mana haku tau jadi camtu..."


Missy C             : ...tension aku, dah ar.."

kisahnya cuma gambar ni je...

Haku cuma ecited. bila Missy C nak kawen...haku ecited lebih, haku lukis gambor ni kat kelas...haku tunjuk kat Missy C, dia senyum jek...tapi sekarang...dia marah-marah...

jab tadi Missy C tanya haku dah buang ke gambar tu...haku jawap "dah"...dalam hati haku nak kata je, "bukan je gambor tu haku buang...siap unfriend lagi..biar kaurang tak jumpa haku dah...kan lagi seronok camtuh? ..."Haku ngah emo ni...emo sangat....okbai!...





***Nak je nekad-nekad kata,..."nanti ko kawin haku tak akan pegi....!"......astarghfirullahalazim....

No comments: