Friday, 12 August 2011

Day 11 – 5 facts about you.

SENSITIF
-Ye, haku sangat sensitip tak kira dari segi mana...tu la orang kata "Orang berseni ni sangat sensitif" haku? takde lah berseni sangat, tapi haku suke Pendidikan Seni la, gile ah...

SAYANGKAN PET & ALAM SEKITAR
-Haku paling suke kucing, ngan sawah padi...bila haku berada dalam situasi yang ade gabungan dua komponen bhahaha betul ke ayat haku ia menimbulkan suasana tegang tenang pada haku, saat bermain-main dengan kucing dan berada di kawasan sawah padi, masa haku keje kat kedah...kurang-kurang seminggu tiga kali haku luangkan masa ronda-ronda tengok sawah.....tenangnyaa...


KAKI errr...TANGAN CONTENG
-Semua buku skolah haku kat sebelah belakang terbukti penuh ngan contengan, tak kira lagi kat ketas A4 kelas yang haku amik, kat atas meja kelas haku, kat bantal...haku conteng diorang kata "berseni betullahhhh..." bhahahahaha!!!

PHOTOMANIC ke photogedix?
-Memang haku suke bergambor, suke amik gambor...oleh kerana haku tak ramai geng, kebanyakan pic-pic haku adalah dari jarak dekat sebab haku tangkap sendiri dah la amik sendiri ..upload kat fesbuk..ngee orang panggil syok sendiri.

XXL
-Ni Fakta paling sahih, haku memang XXL so?...ade haku kesah bila haku ni gemok?




***bukan auta aa...

No comments: