Saturday, 16 July 2011

HUT KJLJD DAY 6

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...

Seronok! Seronok! Seronok!...Sambutan HUT KJLJD dah pun habis, bukan bermakna haku tak suke sambutan ni...ngan berakhirnya HUT KJLJD nih, siaplah kerja-kerja haku...hehehe, seawal 9 pagi kami dah settle semua kerja-kerja membanting, ehww!...kerja bersama dengan orang yang boleh bekerja amat menyeronokkan. Serius haku tak bleh buat kerja dengan orang yang 24 jam pot pet pot pet, 24 jam merungut, ohh...pergilah kau kat geng lain...biar haku membanting dengan orang lain...

jom membanting...!

1st pic nih belum start keje, lagi...masih menunggu bengkel di buka, ape kejadahnya amik kunci sampai setengah jam?...si khairul sembang kuat, patut sampai lambat!...mood : saboo jelah~

masih menunggu.... T T


bukan jualan amal k!


budak yang makin membeso...


ada tokoh


 Lis dan troli...


barisan orang yang mau bekerja...Charlie Angle!!

Tinggal satu keje je lagi, pulangkan semua banting-ganting dan tiang ke Stor KM, kerja ni mungkin akan di settlekan pada hari isnin minggu depan...takpelah, keje di bayar gaji, bukan buruh paksaan...masih cuba meng "ikhlas" kan diri, semoga amalan dan kerja yang haku lakukan di berkatiNYA....amin.



** Egokah haku?..kata kau ikotlah nak kata apa Krafman Julia, bila tak bertegur bukan haku membenci ko tapi...harap ko sedar apa yang jadi..terpulang k..

2 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

eii smgt letak nama blog.. cmne dh abis kursus? posting mana skang?

KRAFMAN JULIA said...

hehe..mestilah semangat!..kusus tak abis lagi ni ha...ada kat PD gik~