Thursday, 14 July 2011

HUT KJLJD DAY 4

 Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...

Ni dah pun masuk hari keempat persiapan Sambutan HUT KJLJD yang ke 54...berbanding hari-hari sebelum ini haku dan student-student yang lain membanting tenaga di panas terik, tetapi hari ini kami ditugaskan untuk buat tugas waiteres atau bahasa melayunya peramusaji, err...bukan haku tapi mereka je..atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan haku terpaksa berada di belakang tabir saja, tapi tu adalah berita gumbira buat haku hahaha....haku suka...hahaha...

Haku tak suke cerita...haku suke taruk gambo...

selaku tukang rasa, Laksa Nyonya ni..takkan jadi makanan kegemaran haku...kuah dia ala-ala kuah lontong, makan ngan bihun emmm...tak menepati  citarasa haku...En Seng Ann kat belakang tu sentiasa tak puas hati bila tengok haku makan...tu tengah mengumpat haku lah tu...sabo jelah!


masa haku usha dalam dewan, anggota-anggota bakat ni tengah syol-syok dansing lagu Sway...


Ni barisan tulang belakang....peramusaji yang berwibawa...


Pesanan ringkas dari yang Berbahagia Datin Julia...err..bukan Krafman Julia okeh...itu nama haku..


sebelum balik....misti ada posing punyolah, kalo tak bukan Krafman Julia punya belog laaa...

**cam biasa kena tido....besuk keje..

2 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

kak odah dah makin kurus :D

KRAFMAN JULIA said...

emm tu lah, semua orang kata camtu, tapi kami tak pernah tengok dia chubby pon...tak leh aa nak banding2 dulu ngn sekarang...