Tuesday, 12 July 2011

HUT KJLJD DAY 2

 ni bukan kereta DBKL hokeh?...hahaha..


Assalamualaikum...yah! harini masuk hari kedua haku ngan student-student lain berpeluh-peluhan membanting tulang membuat persiapan sambutan HUT KJLJD yang ke 54...kerja harini memang penat tapi seronok laa... sebab dapat ingharge yang spoting...kawan-kawan pon tak banyak merungut, ha ni lah team yang kita cari...senang nak buat kerja...jom tengok kitorang bekerja!

ni la pekerja-pekerja contoh, kalo keje kilang ni...maju kilang 7 keturunan!..


Bergambar dengan pemantau..


excercise muka ya..bukan hanya denga chwing gum je bulehh..


takde dah hero malaya kerja hari ni, semua bizi...Shoun pon boleh lahh...


berani betul mereka mengumpat haku depan-depan..


cam pendatang jek...hahaha..


 hehe...posing baik punyooo~


budak kecik ni nama Eima...


dia memang tak sedar yang dia amat tinggi...


err..yang ni bukan sajan okeh?...


**pas buat entry terus kena tidor sebab besuk nak keje lagi...okbai!


No comments: