Thursday, 2 June 2011

KAU DATANG TERSENYUM RIANG

Assalamualaikum wbt...yippa! yippa! haku seronok gile harini, haku dapat adik baru a.k.a student junior, pehhh.. ni la first time haku dapat junior masa kursus, rasa memang dah dewasa gile...matang kot! tu lagi sesuai haha... mm...tadi haku ambik depa, basuh sikit-sikit, basuh tak pakai sabun ni...haku tau depa penat, lagipon ni kursus kerjaya yang pertama depa hadiri...haku pon penah rasa semua tu suatu ketika dulu..


ni lah geng haku sekarang....


Flash back jab...masa haku jadi junior dulu, aku ase teruk haku kena tapi haku malaslah nak ambik camana haku kena dulu, zaman dah berubah...arahan pon dah keluar reging di larang sama sekali...kalo didapati ade kes camtuh, kompom kopek pangkat, tambah-tambah haku yang takde pangkat nih tah apelah hukuman yang akan di bagi kalo di sabit kesalahan...eww~

**Tak jadik lah reging...hahaha...

No comments: