Friday, 6 May 2011

AL-FATIHAH BUAT MEREKA YANG TELAH PERGI

Assalamualaikum w.b.t..
Pertama-tama marilah kita sedekahkan Al-Fatihah buat 3 anggota Kursus Kejuruteraan Automotif yang telah kembali ke rahmatullah pagi tadi...jam berapa haku tak tahu, tapi pagi tadi bilik haku memeng kecoh...adeii haku tak marah pon nak bising-bising, tapi kecwa gak takde sapa nak info haku, kawan-kawan pon tamo info, apelah korang ni...ni haku gunakan deria telinga lintah haku ni hah...mencurik tu salah tapi curik-curik dengar tak salah kot....haha..opss! ni entry serius...


Trilogi kemalangan tuh haku tak pasti lagik sebab benda ni belum kecoh satu sekolah, yang haku tau dalam keta tu ade 3 orang lelaki dan sorang wanita, wanita tuh haku dengaq ngah koma kat Hospital Sermban, haku tak pasti siapa, tapi bunyiknya macam orang awam jek. Hari isnin punyo prade kompom lama...haihh kena kuatkan mental lahh...

Haku terkesima gak bila dengaq benda-benda camnih, yelah haku memang la tak baik ngan arwah nih, tapi bile haku kenal...ade satu perasaan sebak sikit, tiap-tiap malam arwah datang main-main ngan kawan-kawan lelaki haku, mmm...kemarin arwah ade, harini arwah dah takde...ajal datang tak bagi hint kan?...bersedia jelah, haku baru ingat nak reging budak basic, tak jadiklahhh....haha...

**rindu kat ma la pulokk!...cuti sabtu ahad ni kena banyak duduk, sebab isnin kompom bediri lama hahaha...opsss! ni entry serius...

No comments: