Saturday, 2 April 2011

KU SANGKA PANAS SAMPAI KE PETANG

Assalamualaikum oll...ape khabar arini?...ada sehat?.haku sehat alhamdulillah, cumaa...cumaa...ha! kata sihat tapi duk cuma-cuma, tak berapa nak okeh la...kalo kaurang penah baca entry nih kaurang tahu la haku buat ape sekarang nih...

Yaa haku dah kembali ke Sekolah...dan harini hari ketiga haku ada kat sekolah, kaki haku sangat sakit...ingatkan datang boleh masuk kelas belajar-belajar, mewarna, vandalisme  men kejar-kejar ngan student lain. Last-last haku lak yang kena kejar. Kesnya bila haku ni chubby sumpah tak mengaku gemuk haha so haku dipakse! haku dipakse melarikan diri setiap hari. Oh sungguh kasihan!...haku dah turun 3 kilo...wahh suka ja hati haku kan?...

*******
haku ter"blogwalking" lak..hahaha...ngntuk betul lah, jab haku abiskan entry arini dulu. Humm...arini sabtu haku kena belari, besuk ahad pon kena berlahi harap-harap, ade penurunan.

**tajuk cam takde kenamegena je, haku ngantuk giloss....babai

No comments: