Thursday, 28 April 2011

JEMPUTAN KE MAJLIS TAMAT LATIHAN PERANTIS SPPTD SIRI 42

Assalamualaikum wbt..pertama-tama haku nak jempot u oll ke majlis seperti perkara tajuk, tak larat haku nak taip banyok kali hahaha...ingat ek 30hb April ni, boleh KLIK KAT SINI gak untuk keterangan lanjut, satu hari dari sekarang tau...tau...tau...haku selaku anggota kursus sentiasa berhempas pulas menjayakan pameran kat situ, kaurang mai la tengok...macam-macam ada~



Kalau kaurang jenis cam haku suke bab-bab ketenteraan ni, di alu-alukan lah..bawak sekali anak-anak, adik, anak kakak...anak jiran-jiran bawak je, jangan bakor pulak. Okeh, hari ni ade raptai penutup, serius...sangat penat, dalam duduk pun buleh terlena kaurang bayangkanlah kepenatan. Tapi alhamdulillah kali ni pegawai-pegawai berpuas hati dengan pameran kitorang.Ni sepatutnya salah ikot akta ni, tapi sebab ni pameran...dan orang awam gak akan dapat tengok...haku tunjuk la kat kaurang...kira cam soklan bocor la...haha..jom layan sikit sebanyak pameran...

 Replika kubu dan senjata bantuan
 sama la ngan yang atas tu..
 Ni nama dia Mortar 81mm...
 Ni GPMG...General Purpose Machine Gun..
 84mm Carlgustave

 Senjata ringan
 Senjata ringan gak..bukan aktiviti ringan-ringan okeh?

aik...dah abis ke?...hehe okehla tu, ni kan baru raptai...belum hari jadi lagi...kualiti gambor agak kureng sebab salah setting haha...layan je kan?..ok ni ade satu clip untuk kaurang...cekedaut okeh?...

video

**Askar pon kena melawak gak, kena bergurau gak, askar pon manusia biasa...yang mana nampak aksi pelik tu abaikan jela, masing-masing dah penat buat keje tu hahaha....






No comments: