Wednesday, 16 March 2011


assalamualaikum semua...apa habaq?...pada mana yang kenal haku tu kenallah, yang tak kenal tu tetap tak kenal..jadi marilah kita berkenalan, haku Julia, cehh nama sweet gile...gile kentang geli..teringin gile buat belog pastuh kaurang tak tahu sapa pemiliknya...haha...haku tak sekuat tuh, haku selalu je nak pomosi diri sendiri.. maklum la haku ni single mangle lagik...ohhh hidup bersendirian amat sunyi tapi haku dah terbiasa, sebab tu bile haku lupa msg pakwe haku, ehh...tadi kata takde pakwe kan?...ko cakap cam keling la julia...ehehe.. kantui disitu, yelah haku suka kat beliau...haku SS kaurang puas hati?...huhu...okeh sambung balik...sebab tu bile kadang-kadang haku tak habaq haku balek kampong dia tanya "awat tak habaq?...'' haa, nak jawap apa?...jawap jujur jela haku lupaaa...tu lah lama sangat sendirian berhad.

Seriusly...haha BM + BI la pulak, seriusnya ni bukanlah belog pertama haku, ade riban-riban gak belog haku...semua takdek sambutan haha...sebab tu haku buat belog baru, heh! tapi tu bukan alasan yang kukuh... setiap kali haku gagal dalam "sesuatu". Haku akan ubah seluruh cara hidup haku, camano???...petama-tama haku tinggalkan hat lama, contohnya kenangan lama...sms-sms lama, gambor lama, no tipon yang menyakitkan hati...ehhh...ni macam tips lupakan kekasih lama ni...hahaha...gelok besor haku haa...

pastuh buat email baru, ha...kan lama-lama bleh lupa kat email lama, pastu lost contact...pastu jumpa balaks baru uhhh bahagianya, pastu kawen...oii melalut kejadahnya???...ohh lupakan pasal balak-balak tu boleh?...kita kan nak stat kehidupan baru...emm...(selalu nak cite jiwang-jiwang jee..)

No comments: