Thursday, 17 March 2011

KLIK BANNER UNTUK KETERANGAN LANJUT

Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?
-PENAH...tu pon orang kenalkan, kerana fizikalnya dulu..

Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ?
-TAK DAH, sebab fizikal tak kekal...

Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?
-MATA, kat situ pintu hati dia, kalo kita nak cong dia jangan tengok mata dia, nanti kantoi...kalo dia yang cong kita, dia takkan tengok mata kita haha...

Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?
-SETUJU...tengok abang haku sehat je...hehe...

Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..
-SETUJU DUA-DUA SEKALI, laki kacak bajet depa hensem so dia ada banyak pilihan, kalo haku takmo kat dia, dia ader pompuan A, takpon pompuan B, C...pompuan cantik plak amik kesempatan atas kelebihan depa, laki A nk belanja makan, dia balas...Laki B bagi adiah harijadi...dia hambekkk...tapi tak semua laki kacak/pompuan cantik camtuh...jarang-jarang nak jumpa...tapi ada!

Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia ' ..
-IBRAHIM. sapa Ibrahim tu?...dia ialah lelaki yang haku suka, lelaki idaman, idaman pada haku ialah lelaki yang haku ingat boleh buat suami, menantu untuk mama ngan bapak haku, abah untuk anak-anak haku nanti, buat masa sekarang ni no more, dia sorang...buat hapa nak pasang banyak-banyak. Ibrahim tak ensem, gelap, kurus, banyak yang kurang kat dia...tapi haku tak kesah, sebab tu semua boleh di ubah...nak ngan tak nak jek...Ibrahim ngaku dia jahat, tapi orang jahat tak selamanya jahat kan?...doakan haku ehh ^_^ 
credit buat Liney Line Clear...sebab ade gambo beliau yang menarik ni...haku takde pon...tp nice!

Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?
-YA

Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?
-TIDAK, nak selim sikit lagi...hehehe...

Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?
-PERLU, tapi bukan mendesak atau ugut-ugut pasangannya...contoh gini.."KALO MAMA TAK KURUS.. DADY KAWEN LAIN!.." tak pon "KALO DADY TAK KURUS...TIDO LUAQ!"...hehe...

Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..
-50/50 jek, kalo London Wight Management tu caya gak, tapi kena ada riban-riban...mana mampu seyy haha..setakat produk cam Jus Mate 5, Pati halia. mustajab pon tak mustajab kat haku nih....tak caya dah... Haku penah kurus sebab hari-hari belari ja...huhu..


**seram pulok jawab ngan kaler merah, merah tu semangat waja kan?...kan?..kan?...okbai!

2 comments:

solo molo said...

kalo hati dah suke, dah tak kire yang laen dah...

KRAFMAN JULIA said...

haha...cukop sato ja, kalo takmo pasangan ada hat sato lagik...